Sjukgymnasten

Igår var jag som sagt hos sjukgymnasten, och jag måste säga att jag fick både positiva och negativa nyheter. De bra sakerna är att jag nästan får börja träna igen, men då bara på en väldigt låg nivå. Testade att vara med på uppvärmningen igår på träningen, och det gick väl sådär. 
Dem lite mindre bra sakerna sjukgymnasten sa var att det kommer nog ta ett ganska långt tag innan jah får börja spela "på riktigt", typ spela matcher och så. Men om jag gör övningarna jag har fått varje dag, och tar små steg framåt så hoppas jag på att snart vara tillbaka igen!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

glooserkungen.blogg.se

En blogg om en 15-årig tjej som försöker balansera sitt tonårsliv mellan skolan, vänner, träning och familj! Hoppas ni tycker om det! :)

RSS 2.0