Seg vecka

Den här veckan har varit riktigt seg och varit full med mycket prov. Hade matteprov igår, som ändå gick relativt bra, men dock gjorde jag vissa stora slarvfel. Idag hade vi också kemiprov, och det gick faktiskt överraskande bra, så det känns ganska skönt. 
Träningarna i veckan har fick gått jättedåligt, jag får ont i fötterna nästan på en gång och kan inte köra mycket mer. Och jag blir arg och sur, eftersom att jag jättegärna vill att det ska gå bra! Men jag har köpt en balansplatta som jag ska stå på i en timme per dag, och jag hoppas verkligen att det ska bli bättre med hjälp av den. Dock är det riktigt jobbigt att stå på plattan, och reda efter tre dagar hatade jag den! Men om det blir bättre så är det värt det!
 
Det har ändå varit ganska skönt i veckan, då vi fick sluta tidigt både onsdags och torsdags. Så när jag kom hem igår så gjorde jag mig själv en god milkshake och satte mig och tittade på Grey's, riktigt mysigt! Hoppas ni har en skönt fredag och får en trevlig helg! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

glooserkungen.blogg.se

En blogg om en 15-årig tjej som försöker balansera sitt tonårsliv mellan skolan, vänner, träning och familj! Hoppas ni tycker om det! :)

RSS 2.0