Lördag

Imorse gick jag upp relativt tidigt då jah åkte iväg och tittade på mina systrars fotbollsmatch (suportisk storasyster här!). Var faktiskt väldigt kul att se, då dem var väldigt duktiga mot ett bra lag. 

Sen när jag kom hem försökte jah plugga lite, men då det inte gick så bra så gick jag ut på en promenad istället. Känns skönt att kunna gå ut och gå nu när jag inte får träna och så. Så nu har jag precis kommit hem efter att ha varit ute en cirka en och en halvtimme. Nu blir det snabbt att göra iordning sig och sen ska familjen iväg på middag. Det ska blir mysigt. 
Hoppas ni också får en rolig lördagskväll! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

glooserkungen.blogg.se

En blogg om en 15-årig tjej som försöker balansera sitt tonårsliv mellan skolan, vänner, träning och familj! Hoppas ni tycker om det! :)

RSS 2.0