Helgen

Helgen skulle väl egentligen gått ut på att jag skulle plugga till mitt matteprov som jag har imorgon, men så blev det inte riktigt. 
I fredags så åkte mamma och pappa iväg på kryssning, så jag var hemma med systrarna och mormor & morfar och tog hand om och umgicks med Binaca. Jag gick även ut på en promenad med Alexnadra, vilket var väldigt trevligt då jag knappt får någon kvalitetstid med henne. 
Sedan på lördagen var det dax för innebandymatch som vanns med 5-4. Sedan åkte jag hem och tog det relativt lugnt, gick ut på en promenad med mamma på kvällen, vilket var riktigt mysigt. 
Sedan idag var det först fotbollsmatch, sedan släktkalas för min kusin som har fyllt 5 år. Efter det var det bara att åka hem och sätta sig och plugga och det har jag gjort fram tills nu. Nu ska jah sova så att jag har någon energi till att ta mig till skolan imorgon. Godnatt!
Födelsedagsbarnet <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

glooserkungen.blogg.se

En blogg om en 15-årig tjej som försöker balansera sitt tonårsliv mellan skolan, vänner, träning och familj! Hoppas ni tycker om det! :)

RSS 2.0