Helgen + ny vecka

I helgen var det som sagt USM, och tyvärr gick det inte så bra och vi åkte ut. Var väldigt surt då vi kunde ha vunnit matchen mot Ekerö (som vi spelade lika mot) och sen så kunde vi även ha vunnit mot AIK med 5 mål (vi vann med 3) och då hade vi gått vidare. Men det finns inget att göra åt det, så nu satsar vi istället på att vinna F16 serien! :D
 
Nu har även en ny vecka börjat, vilket innebär nytt och mer plugg. Det känns verkligen som att det är jättemycket nu i början av skolan, och jag hoppas verkligen att det kommer lägga sig snart, annars tror jag inte att jah kommer klara av 3 år på naturlinjen...
Men troligtvis ska det nog gå bra! 
Imorgon ska jag även till sjukgymnasten på morgonen och då får jag förhoppningsvis svar på när jag kan börja träna och så igen, så det ska bli skönt! Vi hörs! 
Bild på Harrods från London 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

glooserkungen.blogg.se

En blogg om en 15-årig tjej som försöker balansera sitt tonårsliv mellan skolan, vänner, träning och familj! Hoppas ni tycker om det! :)

RSS 2.0