En liten ny kusin <3

I helgen var vi på släktkalas och firade min kusin som fyllde 4 år. Den familjen har även precis fått en liten bebis som nu är en månad gamal, och det var första gången jag fick träffa henne i söndags! Hon är så otroligt söt, och jag satt och bara myste med henne i säkert en timme helt själv, och det var verkligen otroligt mysigt! Det är inte något man får göra varje dag, så när det väl händer gäller det att man njuter. Att bara få sitta med lilla Elvira i en timme och gosa var verkligen något jag behövde och jag njöt varenda sekund! Och bara för att jag är så snäll så ska ni få lite foton på henne så att ni också kan njuta av all gullighet <3

Sötnosen Elvira 1 månad! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

glooserkungen.blogg.se

En blogg om en 15-årig tjej som försöker balansera sitt tonårsliv mellan skolan, vänner, träning och familj! Hoppas ni tycker om det! :)

RSS 2.0