Det händer inte så mycket

Den här veckan har varit riktigt seg, bara massvis med plugg. Det ända roliga som hände i veckan var att jag fick träffa Jonna i torsdags, vilket var väldans trevligt! En kväll jag verkligen behövde! 

Nu ikväll och imorgon är det USM, så imorgon kommer hela dagen spenderas i innebandyhallen, det ska blir trevligt! Idag var det dock lite jobbigt att sitta på bänken, för man blir så himla sugen på att spela så det är helt sjukt! Men förhoppningsvis så kommer jag snart vara tillbaka på banan igen! 
Nu måste jag sova så att jag orkar gå upp imorgon. Godnatt! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

glooserkungen.blogg.se

En blogg om en 15-årig tjej som försöker balansera sitt tonårsliv mellan skolan, vänner, träning och familj! Hoppas ni tycker om det! :)

RSS 2.0