Dålig uppdatering

Just nu är det väldigt mycket i skolan, och drt har lett till att uppdateringen här har varit usel, men jag ska försöka bättre mig så gott det går. Men dock måste ni ha lite förståelse för att jag går första året på gymnasiet och att det är lite mycket just nu...
 
Men i helgen iallafall har det varit innebandy cup med relativt sena kvällar och tidiga morgnar. Det har varit en rolig cup där vi slutade som delad trea, och även fast jag inte fick varade och göra så mycket så tycker jag att det har varit en rolig helg. Speciellt roligt har väl varit alla skrik av numer som har skett lite titt som tätt under helgen ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

glooserkungen.blogg.se

En blogg om en 15-årig tjej som försöker balansera sitt tonårsliv mellan skolan, vänner, träning och familj! Hoppas ni tycker om det! :)

RSS 2.0