Dålig morgon

Så som alla vet så var det riktigt dåligt väder idag, och jag hade väl en ganska usel morgon. Det började med att jah försov mig och hann inte äta frukost och var tvungen att springa till bussen. Som tur var så hann jag med den, men det var vissa saker jag inte hade tänkt på. Jag hade varken på mig gummistövlar eller tagit med något paraply, vilket resulterade i att jag blev dyngsur. Sedan valde jag även att ha utsläppt hår, vilket betydde att håret bara var en stor tova hela dagen, och sen så hade jag inte använda vattenfast smink, så allt smink hade runnit av lagom till att jag kom till skolan. 
Men dagen gick på med sega lektioner och jag kom hem någon gång runt halv fem då det bara var att sätta igång med läxor. Nu på kvällen gick jag ut på en promenad med pappa vilket var skönt och faktiskt gjorde den här sura dagen lite bättre! 
Hoppas ni hade en bättre morgon än jag! 
PS. Bilden är inte tagen idag! DS.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

glooserkungen.blogg.se

En blogg om en 15-årig tjej som försöker balansera sitt tonårsliv mellan skolan, vänner, träning och familj! Hoppas ni tycker om det! :)

RSS 2.0