Baka baka baka

Idag skulle jag väl egentligen ha gått hem och pluggat, men eftersom att jag är dålig på att prioritera saker och att planera min tid så slutade det med att jag bakade istället. Bestämde mig för att baka choklad- och marängrutor och det blev riktigt gott! Dick blev det (som alltid när jag bakar) väldigt mastigt och sött, men det måste det vara ibland ;)

När jag gjorde dem så blev det väldigt mycket maräng-"frosting" över så bestämde mig för att göra maränger också, och dem blev verkligen perfekta! Det är första gången jag lyckas göra perfekta maränger, så det var lite kul :D
 
Nu blir det att plugga resten av veckan, men då har jag iallafall dem här att äta på som kan ge mig lite energi ;)
Vi hörs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

glooserkungen.blogg.se

En blogg om en 15-årig tjej som försöker balansera sitt tonårsliv mellan skolan, vänner, träning och familj! Hoppas ni tycker om det! :)

RSS 2.0