Programdag

Idag hade vi programdag i skolan och det gick ut på att vi först hade en genomgång om programmet excel innan lunch och efter det en genomgång om studieteknik. Kändes egentligen som en riktigt onödig dag, då för det första jag redan kunde excel. Sedan så gick vi bara igenom olika studieteckniker, vilket iochförsig kan vara lite intressant, men det kändes lite onödigt, speciellt eftersom att jag egentligen hade behövt pluggat istället. Men men, så är det ibland ;)
 
Imorgon har jag iallafall min tidiga dag i skolan och slutar tjugo över tolv, och då är det bara raka vägen hem och plugga inför historieprovet på fredag, så troligtvis kommer det inte upp något inlägg imorgon, men man vet ju aldrig....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

glooserkungen.blogg.se

En blogg om en 15-årig tjej som försöker balansera sitt tonårsliv mellan skolan, vänner, träning och familj! Hoppas ni tycker om det! :)

RSS 2.0