Maaaaaaaat

I dag har det varit en riktgt trevlig dag med mycket saker gjorda! Det började med att jag gick upp relativt tidigt för att vara på innebandy-match klockan 10. Sedan direkt efter matchen åkte jag och Åsa till fotbollsmatchen (som mina syrror spelade) och vi hann precis till matchstart. Sedan efter det var det snabbt hem och fixa iordning sig innan jag åkte inte till stan för att möta upp några klasskompisar och äta sen lunch/middag. Vi åt på tacobar, och sedan gick vi runt och strosade lite i stan innan vi satte oss i Kulturhuset och bara umgicks. Det var en riktigt mysig dag, och jag fick mycket gjort, förutom att plugga vilket jag egentligen birde ha gjort. Men det får jag istället ta tag i i veckan ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

glooserkungen.blogg.se

En blogg om en 15-årig tjej som försöker balansera sitt tonårsliv mellan skolan, vänner, träning och familj! Hoppas ni tycker om det! :)

RSS 2.0