London dag 2

Idag var det alltså dag 2 i London, vilket innebär att det är två dagar kvar och alltså har halva tiden redan gått! Det känns helt sjukt att tiden går så snabbt!
 
Idag har vi iallafall varit på "The Making of Harry Potter" och det var det jag såg mest fram emot på hela resan! Det var verkligen heeeeeeelt fantastiskt!! Jag som då är ett väldigt stort Harry Potter-fan typ dog av lycka och spänning när jag kom dit, jag nästa bubblade över av extas! Det var verkligen helt otroligt där inne, man fick se jättemånga platser och scener där dem faktiskt spelade in filmerna! Jag är fortfarande helt tagen av situationen, och det kommer nog sitta kvar länge! Helt fantastiskt var det helt enkelt! 

I ÅTTA HELA FANTASTISKA TIMMAR VAR VI DÄR! Vilket ledde till att när vi sedan åkte därifrån och skulle äta middag så var klockan typ halv tio! Vilket också betydde att det knappt fanns någonstans att äta, så det slutade med att vi åt på Vapiano vid "Piccadilly Circus", vilket var väldigt trevligt. Sedan åkte vi tillbaka till hotellet eftersom att jag hade jätteont i båda fötterna. Kanske inte var jättebra att gå runt i över åtta timmar om man har skadat båda fötterna, men det är ju lätt att vara efterklok!
Nu ska jag iallafall sova så att jag orkar med morgondagen också! Vi hörs! :)
Stort fan som jag är var jag självklart tvungen att köpa en stav! Självklart blev det Hermione Granger's stav, den är så fin och stilren. Jag är verkligen jättenöjd! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

glooserkungen.blogg.se

En blogg om en 15-årig tjej som försöker balansera sitt tonårsliv mellan skolan, vänner, träning och familj! Hoppas ni tycker om det! :)

RSS 2.0